مصاحبه با يه دانشجوي لوده
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 36218
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

گل نرگس




 

دانشجو رو چی تعریف می کنی؟

فردی که در مقابل فهمیدن مقاومت میکنه. دانشجو89

 ....................................................................

چی شد که رفتی دانشگاه؟

بار بهمون خورد. وانت هم خالی بود. رفتیم دانشگاه دانشجو89

 ....................................................................

حرفی برای کسایی داری که میخوان در آینده دانشجو بشن؟

ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند

بچه جون درس نخون لیسانسه هاش بیکارند

دانشجو89

 ....................................................................

برای شبای امتحان چه برنامه ای داری؟

همیشه یه جمله ی گرانبها رو سر لوحه ی کارام قرار میدم. و اون اینه که:

ز خرخوانان عالم هرکه را دیدم غمی دارد

دلا رو کن به مشروطی که آن هم عالمی دارد دانشجو89

  ....................................................................

نه جدا برای خواننده ها بگو چه برنامه ای داری؟

راستشو بخوای از سر تا پام تقلب می نویسم. ولی چون استرس دارم که تقلب هامو بگیرن مجبورم همشونو حفظ کنم.

 دانشجو89

  ....................................................................

خوابگاه دانشجویی چه جور جاییه؟

ساختمونی شبیه انباری که توی اون موجوداتی شبیه انسان زندگی میکنن. اگر یه شب ساعت 12 خوابت بگیره مجبوری تا 5 صبر کنی تا خوابگاه آروم شه و بخوابی. دانشجو89

  ....................................................................

تا حالا شده برای یادگیری درسی دچار مشکل بشی و حس کنی که اونو نمی فهمی؟

من کلا با یاد گیری مشکل دارم  دانشجو89

  ....................................................................

چی توی دانشگاه بیشترین اهمیت رو داره؟

اینکه بتونی توی یه ماه مخ چند نفرو بزنی دانشجو89

  ....................................................................

برای موفقیت توی امتحانای تستی چه تاکتیکی رو پیشنهاد میکنی؟

استفاده از متود ده بیست سی چهل پنجاه ... 

  ....................................................................

استرس خودت رو چه جوری مهارمیکنی؟

استرس لازم نیس. پاس نمی کنیم که از پایه قوی شیم و هی مرور کنیم

 ....................................................................

تا حالا شده از امتحانا جا بمونی؟

جا که نه نموندم. ولی 8 صبح امتحانا شروع میشه و من که تا 7:50 خواب بودم مجبورم بدوم تا به امتحان برسم.  دانشجو89

 

 


نظرات شما عزیزان:

آقای X
ساعت10:53---6 بهمن 1390
سلام
من درلوکس بلاگ یه وبلاگ دارم همیشه کارگروهی بهترنتیجه می ده آیامایلی باهم یک وبلاگ گروهی بسازیم اگه مایلی بهم ایمل به بزن.koshtekaj@mailfa.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, :: 9:59 ::  نويسنده : 22